woensdag 13 april 2016

Bjorn Roose fotografeert - Straatfotografie III

Derde aflevering in de serie "Straatfotografie". Omdat aan die gewoonte van me niet meteen een einde lijkt te zullen komen, deel ik de resultaten ervan op Flickr op. Bij deze dus Straatfotografie III.

Wil u elke dag genieten van mijn nieuwe foto's (of toch foto's die ik niet eerder op het web gepubliceerd heb) ? Word dan lid van Flickr (zelf foto's publiceren, hoeft niet) en volg mij (ik publiceer iedere dag 12 foto's; hier vindt u mijn profiel).

Bij deze: Bjorn Roose fotografeert - Straatfotografie III. En een paar foto's uit dat album.


Hoofdplaat (Zeeuws-Vlaanderen) - Yellow biker

Hoofdplaat (Zeeuws-Vlaanderen) - Separate ways

Nieuwvliet (Zeeuws-Vlaanderen) - Beach football - 2

Nieuwvliet (Zeeuws-Vlaanderen) - The young woman and the sea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook iets te vertellen ? Ga je gang !