dinsdag 19 april 2016

Bjorn Roose fotografeert - Megalieten

Een hele hoop foto's genomen bij verschillende passages in Bretagne en Wallonië. Bedoeling is dat de megalieten die ik daar fotografeerde aangevuld worden met andere exemplaren in andere gebieden, maar intussen kan u toch al een kijkje nemen in mijn Flickr-album Megalieten.

Wil u elke dag genieten van mijn nieuwe foto's (of toch foto's die ik niet eerder op het web gepubliceerd heb) ? Word dan lid van Flickr (zelf foto's publiceren, hoeft niet) en volg mij (ik publiceer iedere dag 12 foto's; hier vindt u mijn profiel).

Bij deze: Bjorn Roose fotografeert - Megalieten. En een paar foto's uit dat album.


Bretagne - Megaliths - Alignements de Ménec - 2

Bretagne - Megaliths - Alignements de Petit-Ménec - 11

Bretagne - Megaliths - Alignements de Petit-Ménec - 7

Bretagne - Megaliths - Billiers - 1

Bretagne - Megaliths - Cromlec'h de Ménec - 12

Bretagne - Megaliths - Kériaval - 3

Bretagne - Megaliths - Les Pierres Plattes - 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook iets te vertellen ? Ga je gang !