vrijdag 22 april 2016

Bjorn Roose fotografeert - Rubenshuis

Deze keer een aantal foto's, zowel van het huis zelf als van de daarin aanwezige schilderijen, van het Rubenshuis in Antwerpen.

Wil u elke dag genieten van mijn nieuwe foto's (of toch foto's die ik niet eerder op het web gepubliceerd heb) ? Word dan lid van Flickr (zelf foto's publiceren, hoeft niet) en volg mij (ik publiceer iedere dag 12 foto's; hier vindt u mijn profiel).

Bij deze: Bjorn Roose fotografeert - Rubenshuis. En een paar foto's uit dat album.

Antwerpen (Flanders) - Rubenshuis - 03

Antwerpen (Flanders) - Rubenshuis - 12

Antwerpen (Flanders) - Rubenshuis - 52

Antwerpen (Flanders) - Rubenshuis - 53

2 opmerkingen:

  1. Pieter Paul sliep vast rechtop zittend in bed, is het niet? Of is dat een kinderbedje?
    Wat een karakterkoppen trouwens. Wie zouden daar model voor gestaan hebben?
    De belichting is weerom voortreffelijk =]

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't Is een klein bed, maar ik meen me te herinneren dat mensen destijds altijd half rechtop sliepen. En de zon is de beste belichting die er is, hè :-)

      Verwijderen

Ook iets te vertellen ? Ga je gang !