donderdag 18 februari 2016

Bjorn Roose fotografeert - (Op het) strand

Weeral tien dagen geleden dat ik hier gepubliceerd heb, zie ik. Het excuus daarvoor is hetzelfde als altijd: druk, druk, druk. Maar vandaag dus weer een aantal van mijn foto's, deze keer uit het Flickr-album (On the) Beach, met daarin foto's genomen aan Vlaamse en Noord-Nederlandse stranden.

Wil u elke dag genieten van mijn nieuwe foto's (of toch foto's die ik niet eerder op het web gepubliceerd heb) ? Word dan lid van Flickr (zelf foto's publiceren, hoeft niet) en volg mij (ik publiceer iedere dag 12 foto's; hier vindt u mijn profiel).

Bij deze: Bjorn Roose fotografeert - Op het strand. En een paar foto's uit dat album.

Flock of seagulls

Ostend beach in winter - 3

Stranded - 2

Nieuwvliet (Zeeuws-Vlaanderen) - Beach football - 2

Nieuwvliet (Zeeuws-Vlaanderen) - Frisbeeing - 3

2 opmerkingen:

Ook iets te vertellen ? Ga je gang !