woensdag 24 februari 2016

Bjorn Roose fotografeert - Abdij van Bornem

Een kleine hoeveelheid foto's genomen rond de oude - en in verval zijnde - abdij van Bornem, gelegen nabij de Schelde, zo ongeveer op de grens tussen de provincies Oost-Vlaanderen en Antwerpen in het gebied dat bekend staat als Klein-Brabant. De Flickr-serie heet logischerwijze Abdij van Bornem.

Wil u elke dag genieten van mijn nieuwe foto's (of toch foto's die ik niet eerder op het web gepubliceerd heb) ? Word dan lid van Flickr (zelf foto's publiceren, hoeft niet) en volg mij (ik publiceer iedere dag 12 foto's; hier vindt u mijn profiel).

Bij deze: Bjorn Roose fotografeert - Abdij van Bornem. En een paar foto's uit dat album.


Bornem abbey (Flanders) - Cracked paint

Bornem abbey (Flanders) - Greenhouse - 2

Bornem abbey (Flanders) - In the trees !

Bornem abbey (Flanders) - Mummies - 2

2 opmerkingen:

  1. Heel mooie foto's hoor! Die derde vind ik trouwens zeer leuk bewerkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :-) Ik ben er zelf niet ontevreden over, al is er in die derde wel massa's werk gekropen ...

      Verwijderen

Ook iets te vertellen ? Ga je gang !