zondag 21 februari 2016

Bjorn Roose fotografeert - Cap Blanc Nez (Blankenesse)

Dit keer een aantal foto's uit mijn Flickr-album Cap Blanc Nez, met daarin - logisch, nietwaar ? - foto's van de rotsen van het Zuid-Nederlandse Blankenesse, tegenwoordig dus bekend onder de naam Cap Blanc Nez.

Wil u elke dag genieten van mijn nieuwe foto's (of toch foto's die ik niet eerder op het web gepubliceerd heb) ? Word dan lid van Flickr (zelf foto's publiceren, hoeft niet) en volg mij (ik publiceer iedere dag 12 foto's; hier vindt u mijn profiel).

Bij deze: Bjorn Roose fotografeert - Cap Blanc Nez. En een paar foto's uit dat album.

Cap Blanc Nez (Blankenesse) - 19

Cap Blanc Nez (Blankenesse) - 17

Cap Blanc Nez (Blankenesse) - 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook iets te vertellen ? Ga je gang !