vrijdag 11 maart 2016

Bjorn Roose fotografeert - Provinciaal Archeologisch Museum (PAM) Velzeke

Het Provinciaal Archeologisch Museum waarvan sprake ligt in het onooglijke dorpje Velzeke, maar huisvestte de dag van ons bezoek een behoorlijk spektakel met onder andere uitgebreide ... gladiatorengevechten. Die laatste zijn ook terug te vinden in een van mijn Flickr-albums gewijd aan Straatfotografie, maar hier heb ik het dus over het album PAM Velzeke.

Wil u elke dag genieten van mijn nieuwe foto's (of toch foto's die ik niet eerder op het web gepubliceerd heb) ? Word dan lid van Flickr (zelf foto's publiceren, hoeft niet) en volg mij (ik publiceer iedere dag 12 foto's; hier vindt u mijn profiel).

Bij deze: Bjorn Roose fotografeert - Provinciaal Archeologisch Museum Velzeke. En een paar foto's uit dat album.




Provinciaal Archeologisch Museum Velzeke (Flanders) - Toy legion - 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook iets te vertellen ? Ga je gang !