vrijdag 4 maart 2016

Bjorn Roose fotografeert - Kleine Schweiz (Luxemburg)

Schitterende natuur, daar in het Mullerthal, ook bekend als Klein Zwitserland. Niet alleen om foto's te nemen, trouwens, maar ook en zeker om te wandelen en te genieten van de natuur. Die occassionele omgevallen boom of dat nogal in de weg liggende stuk rotsblok neem je er graag bij. Een impressie: Kleine Schweiz.

Wil u elke dag genieten van mijn nieuwe foto's (of toch foto's die ik niet eerder op het web gepubliceerd heb) ? Word dan lid van Flickr (zelf foto's publiceren, hoeft niet) en volg mij (ik publiceer iedere dag 12 foto's; hier vindt u mijn profiel).

Bij deze: Bjorn Roose fotografeert - Kleine Schweiz (Luxemburg). En een paar foto's uit dat album.




Luxemburg - Petit Suisse - 27

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook iets te vertellen ? Ga je gang !