vrijdag 22 januari 2016

Bjorn Roose fotografeert - Abstract


Bjorn Roose - abstract 10

Nu ik deze/dit (officieel moet het "dit" wezen, dacht ik, maar ik vind ook na al die jaren nog dat zulks niet klinkt) blog weer zo'n beetje op gang getrapt heb, wordt het ook tijd weerom enige aandacht te besteden aan mijn immer groeiende collectie foto's op Flickr. En waarom dan niet beginnen bij de "A" van "Abstract" ?

Bjorn Roose - abstract 22

Het Flickr-album met die naam groeit nog regelmatig aan, maar het is uiteraard niet verboden er regelmatig opnieuw naar te gaan kijken. En mocht u graag regelmatig nieuw "werk" van me zien - ik publiceer dag in dag uit drie reeksen van vier foto's -, dan kan u uiteraard "lid" worden van Flickr (het is gratis en u hoéft niet per se zelf foto's te publiceren) en me beginnen volgen.

Abstract - Ennis


Bij deze dus: Bjorn Roose op Flickr - album Abstract. En als opwarmertje een paar foto's uit dat album in dit bericht.

Abstract - Retired tire - 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook iets te vertellen ? Ga je gang !